Klachten

Bij Blend proberen wij jou als klant met alles zo goed mogelijk van dienst te zijn. Klantgerichtheid is voor ons dan ook vanzelfsprekend! Waar je dat aan merkt? Aan onze klantgerichte serviceverlening bijvoorbeeld. Jouw mening is daarbij van groot belang.

Dus ben je niet tevreden over een beslissing die wij hebben genomen, of over onze serviceverlening? Dan horen wij dat graag van je!


Jouw klacht melden

Als je het niet eens bent met een beslissing die Blend heeft genomen of je bent ontevreden over onze dienstverlening, dan kan je jouw klacht kosteloos voorleggen. Je kunt jouw klacht per brief, e-mail, telefoon of via ons contactformulier voorleggen.

Online

Je kunt jouw klacht online melden via ons klachtenformulier onderaan deze pagina.

Schriftelijk

Hiervoor kun je een brief met postzegel sturen naar:

Witte-Boussen Assurantiën
T.a.v. Team Zorg
Postbus 201
4530 AE Terneuzen

Klachtenformulier

Ben je het niet eens met een beslissing die is genomen? Of ben je ontevreden over de service van Blend? Wij lossen het graag op. Vul onderstaand formulier in en wij nemen spoedig contact met je op.

Alle velden met een * zijn verplicht.

Logo Blend

Je wordt doorgestuurd

Je wordt doorgestuurd naar een andere pagina.